Sofiadf

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Sofia Dorm Färdal - 5 november 2013 22:26

Jag skrev ju innan att jag gillade en tjej på youtube som heter Linn Ahlborg och att jag skulle lägga upp en av hennes videor så ni slipper söka på youtube efter henne när ni inte änns vet om ni gillar henne elr inte :) Så här är hennes senaste haul^^

Jag vet inte om klippet kommer fungerar för att jag skriver det här från min mobil. Så aa, men hoppas de gör det <3


Videon fungerar kanske bara om ni har webbversionen, det är olika på olika mobiler :)

Sry

Av Sofia Dorm Färdal - 5 november 2013 15:32

Sry för jag inte bloggat på nån dag. Glömde ^^

Äääääääälskar denna stickade kofta från hollister<3 Jag har den inte men jag var på hollister i city pch den var slut där men min pappa jobbar i täby ibland så han skulle kolla på hollister i täby centrum om den finns där :) En tjej på youtube köpte sin där så den har iaf funnits :)

Youtubern heter och gör bra skönhet och shopping videor :) Jag började precis se på hennes videor men jag gillar henne för hon gör de videor man vill se, iaf jagxD Jag tror hon heter Linn Ahlborg. Jag kan länka ett klipp senare när pappa kommit hem me datorn, och så kan jag säga då om jag fick koftan eller inte :) Koftan kostar iaf 399 kr och det var Linn som "visade" mig den. Elr de va då jag först såg den ;) Så kolla på hennes yt kanal<3

ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Ovido - Quiz & Flashcards