Sofiadf

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Sofia Dorm Färdal - 3 november 2013 22:29

~ Efter två färgningar av håret så blev de ganska bra :) Jag färgade typ en timme efter jag var klar första gången xD Men nu blev de iaf bättre ~


Det är bara lite konstigt att på huvudet vid min snebena så blev alla typ "babyhåren" jätte ljusröda xD Hoppas de blir bättre sen iaf xD

Har ingen bild nu men imorrn kommer de bilder :)

Av Sofia Dorm Färdal - 3 november 2013 17:39

Idag färgade jag håret. Färgen är såhär röd typ men håret blev inte så jätte rött så jag funderar om jag ska färga det igen. Idag (nu) elr imorrn efter skolan. Helst vill jag inte ha så som jag har nu i skolan för de syns inte så mycket och då kommer liksom inte allt på en gång :/

Tror jag ska färga igen, typ snart nu för jag ska ändå dusha igen ;)

Av Sofia Dorm Färdal - 3 november 2013 01:58

Idag gjorde jag klart mina cupcakes :)
Jag smälte choklad i vattenbad och sen tog på ett ganska tunt lager av den smälta chokladen på toppen :) Jag brukar göra så för sen när chokladen torkat blir det jätte gott<3 Enligt mig så är det mycket godare med mörk choklad. :)

Sen för att de ska passa till halloween så gjorde jag dessa figurer av papper och tandpetare och stack ner i cupcake'n ;)

Och så klädde jag ut mig till zoombie (med häxhattxD) men de blev inte så bra xD

ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Ovido - Quiz & Flashcards