Sofiadf

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia Dorm Färdal - 26 februari 2012 20:56

Jag har inte bloggat på så länge så skulle skriva lite nu tänkte jah...  


Idag har jag shoppat trosor, strumpor, toppar och en tjocktröjaHollister! Jag och pappa var ute och gick en promenad till gamlastan. Och jag målade "panda-naglar" igår! som blev ganska bra!   jag ritade också en bild av Louis Tomlinson, men alla säger att han ser ut som en tjej där...   (alltså jag ritade av en bild som jag har på min mobil, kan lägga in den här på bloggen) Sen i morse gjorde jag smoothie med choklad på!    här är lite bilder:

   

 

   

 

 

     

       



   

Av Sofia Dorm Färdal - 13 februari 2012 19:21

ONE DIRECTION ÄR I SVERIGE! I STOCKHOLM DÄR JAG BOR!!!!    MEN JAG GICK I SKOLAN IDAG, SÅ JAG KUNDE INTE TRÄFFA DOM!!!!!   DET SUGER!!!!    


 

Av Sofia Dorm Färdal - 11 februari 2012 17:45

One direction har gjort massa "video diary" filmer...   


Här är deras senaste:


Jag gillar ju Louis Tomlinson mest i 1D och han är JÄTTE rolig, här har ni bevis! (azzå videon)   

Kolla på deras andra diary videor! Sök på: One Direction diary 1, och sen när du sett den så skriver du bara 2 istället!   


Man märker i alla deras sånna videor att Louis är rolig! i videon här uppe är han han som har den där duvan Kevin!   


 

Av Sofia Dorm Färdal - 11 februari 2012 17:28

One Direction är ett pojkband från England som bildades via "the X-factor". Medlemmarna heter: Harry, Naill, Louis, Zayn och Liam.


DE ÄR JÄTTE BRA!!!!!    


Här är en av deras senaste låtar: (One Thing)

 


Jag gillar Louis mest! Han med hängslena!

 

Av Sofia Dorm Färdal - 9 februari 2012 11:20

Här är min nyaste "underskrift sak" som jag precis gjort! Jag kommer att avdvända den i varje inlägg så ni vet att det är jag som skriver 


 

Av Sofia Dorm Färdal - 9 februari 2012 11:05

Jag är FORTFARANDE sjuk!   Jag har varit de i 4 dar snart!  


Men vad ska man göra?     

 

Av Sofia Dorm Färdal - 8 februari 2012 21:47

Med mig Iphone 4S fotar jag mycket med appen "instagram", som jag rekomenderar, den är gratis också! Men iaf, Jag kommer lägga in mycket bilder från Istagram och vill gärna att ni följer mig om ni skaffar/har det! Jag heter: sofiadf     och lägger in väldigt mkt bilder varje dag som du kan kolla!  


Här är 2 tex:

   


Igentligen är bilderna finare/coolare när man har dom på mobilen så dom är mindre och bättre skärpa!   





Av Sofia Dorm Färdal - 8 februari 2012 20:36

Hej! Det var SKIT länge sen jag var inne och skrev, men jag tänkte att jag ska börja igen...      


Jag är sjuk nu, ont i halsen, förskyld och lite feber...    Så jag kanske kommer att vara inne MER nu om jag har tid...   


//Sofia


ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Ovido - Quiz & Flashcards