Sofiadf

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofia Dorm Färdal - 31 oktober 2013 18:31

Gjorde halloween cupcakes idag :)

Jag orkar inte göra frosting idag så det gör jag imorrn istället ;)

~ Det blev 21 st men jag har redan ätit en så.. Imorrn ska jag göra "frosting" och halloween pynta dem ;D Jag vet att det är halloween idag, men vi ska fira på lördag då min bror och pappa kommit hem från italien och så kanske min faster kommer. Då blir det fest! Nejmen då kan vi äta mina muffins/cupcakes och godis ~

Och såklart ska jag alltid skada mig sj. Idag brände jag mig på ugnen såklart.. ( Bild under ?) Det är ite så stort men svider mycket :/


~ Juste, glömde skriva att jag hade karamellfärg i smeten och försökte få dem oranga så de är halloween'iga det är därför de har lite konstig färg ~

Av Sofia Dorm Färdal - 30 oktober 2013 23:56

Glömde blogga idag. Sry.... Jag ska typ baka cupcakes till halloween imorrn så då kan jag fota o blogga mycket :)

Fråga gärna frågor på ask. Jag ska sova nu len kul om jag vaknar med flera frågor :) ask.fm/sofiadormfardal
Eller om du är inne på datorn elr tittar på webbvariationen finns mina olika länkar till vänster <3

Av Sofia Dorm Färdal - 29 oktober 2013 20:52

I söndags skrev jag ju att vi skulle till ikea efter landet men jag glömde skriva vad vi köpte..

♡ Så nu skriver jag de istället ♡


Vi handlade nästan inget, men ändå :P


Först köpte vi en expedit hylla/bokhylla som jag ska ha under min säg för jag ska bygga ihop min egna :D

Expedit hyllan har fyra "hyllor" och kostade 199:- men det finns massa olika storlekar och då 

kostar de ju såklart mer xD Vi tog inte högglans elr va de heter för jag har en annan och den är inte det och högglans kostade 100 kr mer så aa...

Sen köpte vi 8 eller 9 ljus. Lite olika dofter och färger ♡ ett sånt ljus kostar 12 kr vilket e ingenting xD

Det finns också ännu större ljus men vi tog ingen sån.. Men de är iaf

jättefina och luktar jättegott ♡


   

Av Sofia Dorm Färdal - 29 oktober 2013 02:40

Äntliiiiiigen är videon uppe på yt ♡ Jag har försökt jättelänge och äntligen funkade det ♡


Det är en "my everyday makeup" video. Men filmade den för några veckor sen så jag har liksom börjat sminka mig på annat sett :/ Men ändå ♡



~ Hoppas ni gillar den ~


( Vet att man inte hör vad jag säger och att jag är jätteful så ni måste inte kommentera det tack )


Sry

Av Sofia Dorm Färdal - 28 oktober 2013 23:03

Förlåt för jag inte bloggat idag.
Jag försöker hela tiden att ladda upp videon på youtube från mobilen men när jag trycker så fastnar skärmen. Bara på bilderappssaken men jag kan fortfarande gå till andra appar, det är bara den som stannar:( Det e jättekonstigt :(

~ Men jag kan testa ladda upp den från imovie där jag redigerar mina videor. Ja får se imorrn. Annars måste jag vänta till på lördag då pappa kommit hem från milano så kan jag fråga hnm ist ~

Gå gärna in på min instagram och följ mig :) @sofiadf

Av Sofia Dorm Färdal - 27 oktober 2013 23:29

Det gick inte att ladda upp videon :(

Jag får testa imorrn istället :/ Det brukar gå från mobilen men nu

försökte jag med datorn o de verkar inte gå då.. Vet nån vrf? :(


~ Hoppas det går imorrn ist då ~    

Av Sofia Dorm Färdal - 27 oktober 2013 23:01



♡ Försöker ladda upp video på youtube och de e typ 18 min kvar ♡

Så jobbigt att behöva vänta :(


Videon är såhär every day makeup typ. Ungefär så jag sminkar mig varje dag

när jag nt ska göra något speciellt :)


~ Hoppas ni gillar den ~ 


 

Av Sofia Dorm Färdal - 27 oktober 2013 15:25

Kör rött idag me ?

~ tagga IKEA nuu ~

ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Skapa flashcards