Sofiadf

Alla inlägg under november 2011

Av Sofia Dorm Färdal - 28 november 2011 12:28

idag är jag sjuk! Det suger! Jag har jätte ont i halsen! :(


// Sofia   

Av Sofia Dorm Färdal - 26 november 2011 21:22

Idag var jag och mamma ute och shoppade lite. Jag köpte 2 julklappar och 3 nagellack från isadora, Det var "ta 3 betala för 2" på Åhléns så jag passade på! xD Mamma köpte också balsam och shampo till mig, deodorant, och lite julklappar till nåra andra!    


Hoppas att "ni" hade en bra dag! 


// Sofia ♥


Färg: Glittrig pärlemo röd!  

 

    Färg: Glittrig svart!


 

Den tredje bilden gick inte att ladda upp!  

Men det nagellacket var glittrig blå med lite pärlemo GRAFFITI NAILS!  


Av Sofia Dorm Färdal - 22 november 2011 20:02


NICKI MINAJ! Super Bass! Hennes senaste ;)

Lyssna! Den äger!    // Sofia

Av Sofia Dorm Färdal - 22 november 2011 19:48


Visst är jag snygg??    Haha xD


Men allvarligt, Jag älskar den här bilden! ^^ Den tog jag i "Photo Booth" när jag hade tråkigt en dag, Först tykte jag att den såg konstig ut, sen såg jag att den är skit snygg ju! XD

Första bilden jag laddade upp förutom headern då!    // Sofia



Av Sofia Dorm Färdal - 22 november 2011 19:34

NICKI MINAJ ÄGER! Om ni inte vet vem det är sök på henne på youtube! Hon är en rappare med senaste singeln ( elr vad man skriver ) "Super Bass". Den är bra!   Men den bästa av henne är "Your Love" tycker JAG! xD


Seee yaah! ^.^  // Sofia 

Av Sofia Dorm Färdal - 21 november 2011 20:53

Jaaaa... Nu har jag dushat! ( FÄÄÄÄÄRDIG! xD ) Sen har jag ätit glass också,... Men jag tänkte lägga upp bilder på saker jag fotat elr "photobooth" bilder på mig! ^^ bloggen, För jag har typ inte gjort det än!   Så det ska jag göra idag elr imorrn!  


Jag vill säga också att ni som kollar min blogg, KOMMENTERA GÄRNA! Då vet jag att just du har kollat min blogg och kanske gillar den? Det vet vi inte än!   MEN SOM SAGT: KOMMENTERA!!!!!!!!!   // Sofia

Av Sofia Dorm Färdal - 21 november 2011 20:01

Nu ska jag dusha, Men jag fortsätter att skriva efter dushen! xD

 

 


 

BYEE!!!! <33333  // Sofia



Av Sofia Dorm Färdal - 21 november 2011 19:47

HEADERN gick bra att göra och blev snygg!    Jag är stolt! XD Nejmen, ... Jo faktiskt!... NEJMEN!,... Öh... Jag vill bara säga att jag har haft en bra dag, Jag hade gråa kläder på mig idag! Så jah känner mig grå fast ändå glad och fin!   



 

IDAG VILL JAG SLUTA MED MENINGEN: Agnes, Om du läser det här ska du veta att jag älskarrejj!!! // SOFIA!








ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Ovido - Quiz & Flashcards