Sofiadf

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Sofia Dorm Färdal - 15 oktober 2013 23:00

Fortfarande sjuk. Men måste gå imorrn. Elr ska se hur jag mår<3 men tror jag mår bättre imorrn. När jag varit sjuk har jag börjat titta på the vampire diaries<3 det är bra hitills men jag har bara sett första säsongen och till femte eller sjätte avsnittet på säsong 2 precis när Elena gör slut med Stefan. Men jag har typ sett bilder från senare säsongen där Elena kysser Damon?? Är det sant att de blir ihop sen? Det känns iaf skit skumtXD
Men det var jätte kul när det här hände:
Mason: i've heard great things about you.
Damon: you have? That's weird, because i'm a dick.
Och sen flinade Damon skitroligtXD Men jag ska fortsätta titta tills jag sett alla avsnitt eftersom säsong 5 kommer nu typ varje vecka :)
Ps. Vilka är det igentligen som läser min blogg? XD det är några unika besökare som kommer tbx varje dag o läser mina blogginlägg. Den som gör det får gärna skriva i kommentarerna :)

Skit läskig nalle puh, veet 8D

ABOUT ME


My name is Sofia and I live in Sweden. Follow my blog for fashion and shopping, my music recommendations, room tours, and just pictures and updates of my daily life. I do have dysexia so I'm sorry if I spell somethings wrong..

MY LINKS

SEARCH

CALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

MOST RECENT BLOGPOST

ARCHIVE


Ovido - Quiz & Flashcards